טיפים לארגון ותכנון סידורי הושבה לאירוע

טיפים לארגון סידורי הושבה לאירוע

אם חשבתם שסגירת אולם אירועים ואטרקציות הן המשימות מתישות, חכו שתגיעו לשלב של סידורי הושבה לאירוע. אומנם זו נשמעת משימה פשוטה, פשוט לרשום בכל שולחן מי יושב, אך זה רחוק מהמציאות, וכל זוג שעבר את השלב יוכל לספר לכם עד כמה הדבר מתיש. אז כן, סידורי הושבה לאירוע הם לא פשוטים, ולכן הבאנו לכם כמה טיפים כדי לצלוח את המשימה.

כחלק מתכנון החתונה, עלינו לבצע רישום של האורחים שצפויים להגיע, כך נוכל לתכנן בהתאם את מספר המנות וגם לבחור את גודל האולם הדרוש. כמובן שהמספר לא יוכל להיות מדויקת בתחילת הדרך, אבל אפשר לבצע רשימה משוערת של המוזמנים וכך לקבל החלטות שונות. אז לפני שמתחילים, חשוב לדעת שזוהי משימה לא פשוטה, ולכן חשוב לבצע אותה בצורה נינוחה, אפשר כמובן להיפגש בבית קפה או לשבת בכיף יחד.

אז למה סידורי הושבה לא פשוטים?

כי ההוא רוצה לשבת עם המשפחה המורחבת, החברים רוצים לשבת יחד אבל כל שולחן מכיל 12 מקומות, ואולי גם החברים מהצבא רוצים לשבת יחד, אבל לא כולם מגיעים ולכן הם לא יתפסו שולחן מלא ואז יש צורך לצרף אליהם אחרים. אלה כמובן רק חלק מהבעיות והדילמות הקשורות לסידורי הושבה. אז הבאנו לכם כמה טיפים שיאפשרו לצלוח את המשימה.

העזרו בחברה חיצונית לאישורי הגעה

כדי להקל על התהליך, תוכלו לקבל שירותי אישורי הגעה לאירוע, כך החברה תיצור קשר עם המוזמנים ותאשר את הגעתם, מה שיאפשר לכם לתכנן את ההושבה באירוע בצורה הרבה יותר מדויקת. חשוב להבין ששירות אישורי הגעה מאפשר לכם לקבל אץ כמות המוזמנים ברמת דיוק גבוהה אך, תמיד יש אחוז קטן שעדיין לא מגיע מכל מיני סיבות ויש לקחת את זה בחשבון.

ארגנו קבוצות של אורחים

כדאי לארגן קבוצות של אורחים מראש, כך יהיה לכם קל לשבץ את כולם יחד. לדוגמה, חברים מהצבא (צד חתן), משפחה גרעינית של הכלה, חברים של החתן מהעבודה וכך האלה. לאחר מכן תוכלו להתחיל לשבץ את הקבוצות בשולחנות, ומקסימום אפשר לצרף קבוצות דומות בשולחן אחד כמו חברים מהצבא יחד עם חברים מהעבודה.

רכזו אורחים בודדים

לאחר מכן תוכלו לרכז אורחים בודדים, כלומר זוג חברים שלא קשור לאף אחד, השכנים של ההורים ואפילו קבוצות של 2-4 אנשים. רשימה זו תאפשר לכם לשבץ את האורחים הללו בשולחנות שיש בהם 'חורים', כך לא תפספסו כסאות פנויים, וכמו שאתם יודעים, המנה מחושבת לפי כסאות, ולכן כל כיסא פנוי הוא בזבוז של כסף.

שירותי סידורי הושבה מקצועיים

כדי למנוע הפתעות, תוכלו לקחת שירות סידורי הושבה לאירוע, כך דיילים ודיילות יקבלו את פני האורחים וידאגו להושיב אותם במקומם. כמובן שאם יש שינויים של הרגע האחרון, כמו אורחים שלא הגיעו, או מנגד הגיעו אורחים שלא אישרו הגעה, הם יוכלו לקבל פתרונות יצירתיים.

מאמרים נוספים

טיפים לארגון סידורי הושבה לאירוע

טיפים לארגון ותכנון סידורי הושבה לאירוע

חלק מתכנון החתונה, עלינו לבצע רישום של האורחים שצפויים להגיע, כך נוכל לתכנן בהתאם את מספר המנות וגם לבחור את גודל האולם הדרוש. כמובן שהמספר לא יוכל להיות מדויקת בתחילת הדרך, אבל אפשר לבצע רשימה משוערת של המוזמנים וכך לקבל החלטות שונות. אז לפני שמתחילים, חשוב לדעת שזוהי משימה לא פשוטה, ולכן חשוב לבצע אותה בצורה נינוחה, אפשר כמובן להיפגש בבית קפה או לשבת בכיף יחד.

קרא עוד »
סידורי הושבה לצד אישורי הגעה לאירוע

מה ההבדל בין שירותי סידורי הושבה לשירות אישורי הגעה לאירוע?

כיום כל אחד יודע את החשיבות של שירותי אישורי הגעה לחתונה השירות שמתקשר ומוודא את הגעת האורחים לאירוע, והם למעשה יכולים לעשות את ההבדל בין חיסכון או הפסד של הכסף שלכם. אבל יש עוד שירות והוא שירותי סידורי הושבה לאירוע, בואו נראה מה ההבדל בין השנים והאם כדאי לקחת את שני השירותים יחד או להסתפק באחד מהם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן