מהו שירות אישורי הגעה לחתונה ומה הוא כולל?

מתחתנים בקרוב או חוגגים בר או בת מצווה? וודאי אתם בשיא ההכנות עם שלל משימות שלא נגמרות, וגם רצים ממקום למקום, לאולם, לספקים ועוד ועוד. זה וודאי לא הזמן המתאים להתחיל להתקשר למוזמנים ולראות מי מתכוון להגיע לאירוע ומי לא, נראה שהזמן לא יאפשר לכם גם אם תרצו, בטח כאשר מדובר על אירוע גדול של מעל 300 מוזמנים ואולי גם 1,000. במקרים כאלה, טוב שיש שירותי אישורי הגעה לחתונה, שיאפשר לכם להמשיך ולטפל במשימות המהנות, מבלי לדאוג לרשימת המוזמנים.

רגע, מה זה שירותי אישור הגעה?

שירות אישורי הגעה לאירוע הוא שירות המאפשר לכם לדעת מראש, כמעט בוודאות את כמות האורחים הצפויה להגיע לאירוע שלכם. למעשה, אתם מעבירים לחברה את רשימת המוזמנים כולל טלפונים, והחברה מאשרת את ההגעה. בתחילה, החברה שולחת הודעת SMS על מנת לאשר את ההגעה בלינק, אך במידה והאורחים לא אישרו הגעה בלינק, נציגים יחייגו לאורחים ויוודאו הגעה טלפונית.

מה היתרונות של שירות כזה?

  • חיסכון עצום בזמן, הרי אינכם צרכים להתקשר לכל אורח.
  • לתכנן עם האולם את כמות המנות הדרושה.
  • אפשרות לתכנן את השולחנות באירוע על פי מספר המאשרים.
  • לגרום לאורחים מתלבטים להגיע לאירוע.
  • לחסוך כספים רבים על הזמנת מנות מיותרות.
  • למנוע פתיחת שולחנות רזרבה באירוע.
  • שליחת הודעות תזכורת לאורחים + קישור לוויז.
  • שליחת הודעת תודה בתום האירוע.

אישורי הגעה מקצועיים עם חברת "רזרבה"

אנחנו בחברה רזרבה מתמחים במתן שירות אישורי הגעה לאירועים, ומציעים חבילות אטרקטיביות במיוחד, החל מ 1.5 לרשומה. השירות ניתן באופן אישי ללקוח, על פי דרישות מיוחדות ועדכון הלקוח בכל רגע נתון במספר מאשרי ההגעה.

למה דווקא אנחנו?

נציגים מיומנים – הנציגים של רזרבה הם בעלי ניסיון רב בתחום שיודעים כיצד להוציא מכל אורח את החלטתו כמה שיותר מהר, על מנת שתוכלו לדעת מבעוד מועד את כמות האורחים המשוערת.

זמינות מלאה ושיתוף הלקוח – אנו מעניקים זמינות מלאה, כך שתוכלו להתעדכן בכל שלב מהו מצב המאשרים. כמו כן, תקבלו דוחות מסודרים של כל מאשרי ההגעה לאורך כל תקופת ההתקשרות.

שירות אישי ואדיב – אנו מקפידים להעניק לכל שירות אישי בכל התהליך, וגם לאחר מכן בעת האירוע במתן שירות סידורי הושבה על ידי דיילות ומפיק אירועים מיומן.

דיוק מירבי – צוות החברה שואף להגיע לדיוק המירבי מבחינת כמות האורחים המגיעים לאירוע, כך שתוכלו להיות רגועים ולדעת שלא יהיו הפתעות במהלך האירוע. עד כה הגענו לדיוק של כ- 95% בכמות האורחים שהגיע בסופו של דבר לאירוע.

רוצים לשמוע עוד על שירותי אישורי הגעה לאירועים? השאירו לנו פרטים או התקשרו עכשיו ותיהנו ממגוון חבילות במחירים אטרקטיביים במיוחד!

מאמרים נוספים

טיפים לארגון סידורי הושבה לאירוע

טיפים לארגון ותכנון סידורי הושבה לאירוע

חלק מתכנון החתונה, עלינו לבצע רישום של האורחים שצפויים להגיע, כך נוכל לתכנן בהתאם את מספר המנות וגם לבחור את גודל האולם הדרוש. כמובן שהמספר לא יוכל להיות מדויקת בתחילת הדרך, אבל אפשר לבצע רשימה משוערת של המוזמנים וכך לקבל החלטות שונות. אז לפני שמתחילים, חשוב לדעת שזוהי משימה לא פשוטה, ולכן חשוב לבצע אותה בצורה נינוחה, אפשר כמובן להיפגש בבית קפה או לשבת בכיף יחד.

קרא עוד »
סידורי הושבה לצד אישורי הגעה לאירוע

מה ההבדל בין שירותי סידורי הושבה לשירות אישורי הגעה לאירוע?

כיום כל אחד יודע את החשיבות של שירותי אישורי הגעה לחתונה השירות שמתקשר ומוודא את הגעת האורחים לאירוע, והם למעשה יכולים לעשות את ההבדל בין חיסכון או הפסד של הכסף שלכם. אבל יש עוד שירות והוא שירותי סידורי הושבה לאירוע, בואו נראה מה ההבדל בין השנים והאם כדאי לקחת את שני השירותים יחד או להסתפק באחד מהם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן