סיפורה של כלה- על סידורי הושבה ואישורי הגעה לחתונה

כשאני ובעלי התחלנו את הסידורים לחתונה מצאנו את עצמנו במצב שאנו לא יודעים היכן להתחיל. מצד אחד רצינו להתחתן בקיץ ומצד שני כדי לא לגלוש לשנה הבאה זה הותיר לנו שלושה חודשי ארגון לאירוע של כ-500 מוזמנים.

תקופת הארגון הייתה רוויה בדאגות, לחץ ומרדף אחרי הזמן. לכן בפן האורחים לא היה לנו צל של ספק שעלינו לשכור חברה שתסייע לנו באישורי הגעה והושבה. דרך ביקורות חיוביות באינטרנט הגענו להתקשרות עם חברת "רזרבה- סידורי הושבה ואישורי הגעה".

ברגע שהוצאנו רשימת מוזמנים נציג החברה החל בעבודתו. ראשית, ההזמנה שעיצבנו נשלחה ב-SMS לכל האורחים שלנו בצורה פשוטה ונוחה. צורה זו מאפשרת לאורחים לאשר אונליין את הגעתם ובמידה שאינם בטוחים שיגיעו הם יכולים לסמן זאת. רשימת המוזמנים ששלחנו התעדכנה בכל יום ויכולנו לקבל הערכה גסה לכמות האורחים שצפויה להגיע.

לאחר מכן, נציגי החברה החלו להתקשר לאורחים שלא הגיבו להודעת ה-SMS ולשאול פרטנית האם יגיעו או לא. אני חייבת לציין שנציגי החברה עשו עבודה מעולה, מדויקת ובלתי מתפשרת כי באמת השיגו כמעט 100% מרשימת האורחים (גם אם האורח לא ענה בניסיון הראשון, השני או השלישי). לאחר שנציגי החברה סיימו להתקשר לאורחים יכולנו לעדכן את האולם בכמות המוזמנים המדויקת ובכך למנוע עלויות נוספות מצידנו לאולם.

ביום האירוע עצמו, כשהיו לי ולבעלי המון הסחות דעת, לא היינו צריכים להתעסק כלל בעניין המוזמנים, מה שהרגיע אותנו מאוד ועזר ליום הגדול לעבור בצורה כיפית ונעימה. כשהגענו לאולם, נציג מחברת "רזרבה" כבר היה שם ודאג להפנות כל אורח לשולחן ייעודי, דבר המקל על האורח בחיפוש השולחן. כמו כן, נתקלנו במספר אורחים שהגיעו למרות שלא אישרו ונציג החברה הושיב אותם בשולחנות שהיו בהם כיסאות פנויים. היה לנו אפילו אורח שרצה לשבת בשולחן שהיה מלא ונציג החברה עשה את מרב המאמצים כדי למצוא חלופה הולמת לאחד האורחים האחרים- הכל כדי שכולם יהיו מרוצים וישמחו באירוע.

אין ספק שהיום, בתור זוג עם ניסיון בארגון אירוע אנחנו ממליצים לכל החברים והמכרים שלנו לא להתפשר ולסגור מראש שירותי אישורי הגעה והושבה כי זה שירות שחסך לנו המון כסף ודאגות.
המחיר של השירות הוא מינורי לעומת התמורה שקיבלנו ממנו. שירותי אישורי ההגעה וההושבה של רזרבה בהחלט שדרגו לנו את יום האירוע!

מאמרים נוספים

טיפים לארגון סידורי הושבה לאירוע

טיפים לארגון ותכנון סידורי הושבה לאירוע

חלק מתכנון החתונה, עלינו לבצע רישום של האורחים שצפויים להגיע, כך נוכל לתכנן בהתאם את מספר המנות וגם לבחור את גודל האולם הדרוש. כמובן שהמספר לא יוכל להיות מדויקת בתחילת הדרך, אבל אפשר לבצע רשימה משוערת של המוזמנים וכך לקבל החלטות שונות. אז לפני שמתחילים, חשוב לדעת שזוהי משימה לא פשוטה, ולכן חשוב לבצע אותה בצורה נינוחה, אפשר כמובן להיפגש בבית קפה או לשבת בכיף יחד.

קרא עוד »
סידורי הושבה לצד אישורי הגעה לאירוע

מה ההבדל בין שירותי סידורי הושבה לשירות אישורי הגעה לאירוע?

כיום כל אחד יודע את החשיבות של שירותי אישורי הגעה לחתונה השירות שמתקשר ומוודא את הגעת האורחים לאירוע, והם למעשה יכולים לעשות את ההבדל בין חיסכון או הפסד של הכסף שלכם. אבל יש עוד שירות והוא שירותי סידורי הושבה לאירוע, בואו נראה מה ההבדל בין השנים והאם כדאי לקחת את שני השירותים יחד או להסתפק באחד מהם.

קרא עוד »
דילוג לתוכן